PODCAST, KTERÝ ZACHRÁNIL MŮJ BYZNYS
13. Jak dát zákazníkovi důvod k nákupu

Poslouchej zde:
„Máte to strašně drahé, ale já to prostě musím mít!“ Ti budou říkat zákazníci, až si správně vyladíš hlavní prodejní argument svého zboží. Je to jeden z nejlepších způsobů, jak s lehkostí obhájit zdražení. A to potřebuješ jako sůl. Tak se to nauč.
Napiš si o návod
Jak najít hlavní prodejní argument

Chceš se toho dozvědět víc?
Napiš si o seriál – průvodce rukodělným podnikáním
Pošli mi seriál ZDARMA na e-mail.

PŘIDEJ SE DO SKUPINY a nepropásni nové podcasty
Chceš vědět, kdy vyjde nový díl podcastu nebo se poradit o svém podnikání? Přidej se do facebookové skupiny Tvůrci v praxi – Poradna.
Přihlaš se kliknutím na obrázek
navrhni nové téma podcastu
Bohdano, natoč podcast na téma:
Máš na to podpořit podcast významným způsobem?
Baví Tě moje drzé pokusy o zlepšování světa a chceš mi je pomoct posunout?
Pojď se potkat.
606 842 516, 513 035 556
bohdana@tvurcivpraxi.cz
Jsme největší komunita rukodělných tvůrců v naší zemi. Přidej se.
Kdo stojí za tímto skvělým projektem?
Můžeš zjistit zde